2011. augusztus 31., szerda

Tarka cica - Kandúrfi - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kedves Leendő Gazdim!
 
Kicsi vagyok, s szeretetre vágyom. korom 2, 5 - 3 hónap.
Négyen voltunk s én voltam a vezér. Úgy ám! Én vittem a többieket a tálhoz, én kerestem nekik szállást! Anyánk kóbor cica, sajnos senki sem törődik vele, hogy ne legyen több testvérünk a jövőben. Nem bízik senkiben, nem hagyja magát megérinteni se!
Én maradtam meg egyedül. A többiek gyávák voltak! Nem hagyták hogy az ember, ki enni adott nekünk, megfogja őket.
Most bent élek ezzel az emberrel a házban. Nem lenne rossz, de nem vagyok egydül! Több felnőtt macsek is itt él, s nem nagyon szeretnek! Tán mert árva vagyok, vagy csak mert kiskandúr! Tudják hogy csodaszép és okos felnőtt leszek!
Jó az ember kezében karjában lenni! Egész nap ott lennék, ha rá tudnám venni hogy ölben hordozzon magával. Nem nyávogok, nincs éles hangom. Szép dallamos rekedtes miákolásom van. Szeretek beszélni, s néha el sem tudom mondani az embernek milyen sok gondolat van a fejemben. Mindig jókat derül rajtam, pedig én úgy igyekszem hogy végre megértse, mikor mit szeretnék.
Manónak hív! Eleinte nem tetszett, de aztán elfogadtam. Ha ezt hallom akkor tudom hogy valami jó fog történni! Vagy ölbe vesz, vagy enni ad, vagy épp csak átágyazta a vackom, hogy kényelmesebb legyen!
Szeretnék egycicás gazdit! Jó itt nekem de unatkozom, hiszen mindig el kell bújnom valahova a nagyok elől!
 
Kérlek végy magadhoz s nem bánod meg! Szeretni foglak s hallgatok rád, mert szívesen tanulok új kunsztokat!
 
Írj, s az emberem válaszolni fog!
Egy reménykedő Miaúúúú val várlak!
 
Manó
U. i.:  Kérlek hozz magaddal cicakosarat hogy kényelmesen, biztonságban juthassak el új otthonomba! Köszönöm.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-06 18:59
. Tarka cica - Kandúrfi - Jelenlegi ára: 1 Ft